در دست نوشته هاي "لئوناردو در "کتابخانه بريتانيا نُسخ خطي "لئوناردو داوينچي" نگهداري مي شود چند حکايت کوتاه يافت شده است که درست پس از ،دو سال ناپديد شدنش در سالهاي 1476 تا 1478 نگاشته شده است در يک مورد، اين هنرمند کشف دوران جواني خود را در يک غار وسيع و اسرار آميز شرح داده است توضيح داده که در حوالي حاشيه اين غار تاريک بوده و گفته که حس ترسناکي از حضور در اين غار و آنچه که در درون آن بود، داشته است از سوي ديگر، يک حسی از درون وادارش مي کرد تا وارد غار شود بعضيها ادعا کرده اند که اين اتفاق در حدود همان دوران نوجواني که او سپر معروف خودش را با طرح سر "مدوسا" تکميل کرده بود، اتفاق افتاده سوال اين هست که "لئوناردو" دقيقاً در اين غارچه کار کرده؟ ميشه نتيجه گرفت که اين يک اتفاق بسيار خارق العاده در زندگيش بوده چون چنان تاثيري بر روي او گذاشته که باعث شده اون رو به عنوان يکي از معدود دست نوشته هايي که از خودش به جا گذاشته ثبت کنه "چرا "لئوناردو داوينچي مردي که تقريباً ،در سراسر زندگي ، هيچ چيزي از خود ننوشته بود تصميم گرفته است تا درباره اين غار به عنوان اولين مطلب دفترش ياد کرده باشد؟ ،و چرا تجربه او در رابطه با اين غار اينهمه براي او اهميت داشته است؟
اما چرا در حالي که تمامي هنرمندان برجسته عصر او تصاوير مسيحي انجيل را نقش مي کردند لئوناردو اولین نقاشی خود را " يک خدای " افسانه اي يوناني (مدوسا) را انتخاب کرده بود؟
مدوسا در ابتدا دختری بسیار زیبا بوده است اما پس از اینکه پوزئیدون، خدای دریا او را در معبد آتنا اغوا میکند، موجب خشم این الهه میشود و آتنه، او را به شکل کریه ترین موجود ممکن در میآورد، آتنا موهای او را تبدیل به مار میکند
بين سالهاي 1513 تا 1516 بود که "لئوناردو داوينچي" ،اقدام به عملي کرد که در آن دوران :مجازات آن "مرگ" بود ."کالبد شکافي اعضاي بدن انسان" ،لئوناردو" را براي نقاشي کردن" از "ميلان" به "واتيکان" آوردند "اما از آنجا که "واتيکان دهليزهاي عميق بزرگي داشت ،که مکانهايي بسيار خنک بودند شما مي تونستيد جسدي را کالبد شکافي کنيد بدون اينکه با فاسد شدنش اون رو از دست بديد شماري از آتوپسيهايي که ما "از آنها با خبريم، در "واتيکان و درست زيرِ دماغ "پاپ" اتفاق افتاده که قوانين کليساي کاتوليک او اين کارها را منع کرده بود داوينچي" براي آگاه شدن از بدن انسان" در نقطه هيچ ايستاده بود ،اجساد مرده را مي خريد حتي با وجود آنکه مجازات مرگ در انتظار کسي بود که اين کار را انجام ميداد انگار که نمي تونست دست از اين کار برداره مي خواست که بفهمه داوينچي" ميل شديدي به دانستن و آگاهي داشت" با علم به اينکه اين کار باعث مرگش مي شه ،"در سي و ششمين ماه اقامت در "واتيکان لئوناردو داوينچي" دهها سند" از کالبد شکافيهاي خود را با جزيياتي باور نکردني جمع آوري کرد اما براي اينکه کارِ خود را مخفي نگاه دارد يادداشتهايش را درباره بدن انسان در کدهايي با استفاده از دستگاهي به نام "نوشتار آينه" ثبت مي کرد ما مي دونيم که "لئوناردو" در اوان جواني از نوشتار آينه استفاده مي کرده در ادامه مسير حرفه ايش هم اين روش را براي اهداف خودش به کار برد نوشتار آينه ، روش برعکس نوشتن هست چرا "لئوناردو" اين کار را مي کرد؟ برعکس مي نوشت تا چشمهاي کنجکاو نفهمند او چه مي نويسه او مي دانست کاري که انجام ميده ،از جمله نو آوريها و حتي آناتومي انسان
چيزهايي بود که کليسا اونها رو تاييد نمي کرد بنابراين ناچار بود اين کارها را مخفيانه انجام بده و مي دونست که اين کار خطرناکه." داوينچي" از نوشتار آينه" در تمامي کشفيات خودش استفاده مي کرد و مطلقاً در زمان انجام اين کار بازي نميکرد اين کار به موجب جذب دانشي بود که او از توده غير تحصيلکرده به دست آورده بود اما چرا "داوينچي" آنهمه به کار رويِ بدن انسان علاقمند بود؟ ،در تلاش براي کشف يا آشکار کردن چه معما يا دانش ممنوعه اي بود؟
فلورنس"، ايتاليا، 1503"
لئوناردو داوينچي" مشغول يک کار با دستمزد" براي يک تاجر ابريشم، و طرح پرتره اي از همسر او بود ؛ اثري که خود او هرگز ربطي به آن نداشت اما تمام جزييات آن ، همه :شانزده سال آخر زندگي او را به خود اختصاص داد
تئوريهاي بسياري وجود داره "درباره اينکه لئوناردو هميشه معما و رازي را در نقاشيهاي خودش پنهان کرده" ،هر کاري که انجام داده انديشه دوباره اي ، حتي بر روي موضوعات سنتي در آغاز کار و تصوير کردن آنها به يک روش کاملاً خلاقانه و نوين بوده است "در تمام زندگي ،"لئوناردو داوينچي با تکنيک نوشتار آينه در ارتباط بود آيا ممکن است که او از تکنيک مشابهي
در کارهاي هنري خود نيز استفاده کرده و پيامهايي مخفي را در آنها پنهان ساخته باشد که تنها با استفاده از آينه قابل آشکار شدن باشند؟ نوشتار آينه چيزيست که او را معرفي مي کنه پس اين احتمال که او از اين تکنيک به عنوان بُعدي ناشناخته استفاده کرده باشه که ،براي ديدنش به آينه احتياج هست ،تا بشه چيزهاي به خصوصي را در نقاشيهاي او ديد قطعاً مقوله ايست که من فکر مي کنم ما بايد اون رو کشف کنيم روش کار به اینصورت است که عکس آینه ای نقاشی ها را در کنار عکس اصلی می گذاریم و بعد با آنها را با یکدیگر ادغام می کنیم
"مونا ليزا"
حالا اگر ما اينکار رو بکنيم چه مي بينيم؟ ،آيا اين موجود صرفاً يک کلک عاديست؟ در اينصورت، چرا همان موجود، در،يکي ديگر از آثار مشهور "داوينچي" نيز ديده مي شود؟ !"باکره مقدس و فرزندش، به همراه سنت آن" ،"در نقاشي "باکره صخره ها
حالا نقاشی دیگری را بررسی می کنیم
این شکل شما را یاد چه موجودی می اندازد آیا این شکل همان جن شیطان صفتی که در بیشتر مناطق دنیا پرستیده می شد نیست؟؟ آیا این همان جنی نیست که بر الستر کرولی در اهرام مصر ظاهر شد و خود را ایواس نامید و کتابی به کرولی اهدا کرد ؟؟
ایواس
آیا داوینچی هدفی در پشت این نقاشی ها داشته است؟؟ جالب تر انکه او فرزند نامشروع یک ثروتمند، با نام پیرو فرانسیسو دی انتونیو داوینچی و یک زن دهقان به نام کاترین بود و مدارک دادگاه سال ۱۴۷۶ نشان میدهد که وقتی داوینچی بیست و چهار ساله بوده داوینچی به همراه ۳ مرد دیگر تحت قوانین سودومی دوران رنسانس به همجنسگرایی متهم میشود اما بعدها از این اتهام تبرئه میشود. بیشترین رابطهٔ داوینچی، با دو پسر جوان که شاگردان خود او بودهاند یعنی سالای و ملزیبودهاست. ملزی احساس داوینچی به او را عشق و شهوت بیان میکند
و حالا شام آخر
آیا داوینچی مسیح کشیده است ؟ یا ادای احترام به کسی دیگر می کند...
آثار دیگری از داوینچی
چرا باید این شمایل اینقدر شبیه به جن شیطان صفتی به نام هوئه تی (هتی) در کلیه ی مناطق شرق آسیا پرستیده میشد باشد جالب اینجاست این جن هنوز هم به صورت رسمی با نام بودای خندان پرستیده میشود در انگلستان به وروجک معروف است
وروجک
آیا او با شیاطین در ارتباط بوده...؟
يکي از چيزهايي که ما در ،سرهاي بي تناسب او ديديم فرار از فرم ظاهر طبيعي بدن انسان و چهره انسان، حتي در شديدترين حالت ظهور آن بود معمولاً اين آثار بسيار اجباري هستند اغلب عجيب و غريبند ظاهر بسيار غريبي دارند ،چهره هايي غير عادي جمجمه هايي کشيده ، صورتهايي پَخ تصوير هيولاهاي بسيار خشني هستند و اينجا صحبت از هنرمنديست که ،بسيار با دقت و واقعي ،آنچه را که مي ديده تصوير مي کرده که باعث ميشه اين سوال در ذهن شکل بگيره که اون چي رو مي ديده؟ آيا او در واقع با موجوداتي برخورد کرده که اين شکلي بوده اند؟ خيلي خيلي غير عادي هستند "آيا پرتره هاي غريب "لئوناردو صرفاً حاصل تخيل هنرمند بوده اند؟ "يا اينکه مي توانند شاهد برخورد "داوينچي با موجوداتي بوده باشند؟
درآخر....
این که داوینچی بسیار نخبه بوده شکی نیست حتی نقل شده که به صورت همزمان با هر یک از دستانش کارهای مختلفتی انجام میداد مثل گفتند که با یک دست نقاشی می کشیده و با دست دیگر می نوشته و پدر اکثر اختراعات که در آینده ساخته شده می باشد اما چرا اینقدر سایت های ماسونی و هالیوود روی این فرد تمرکز کرده اند آیا آنها در حال مصادره کردن این فرد هستند یا اینکه لئوناردو داوینچی هم یکی از خودشان و تسلیم شیطان بوده ...؟
کپی مطلب و عکس ها با ذکر منبع بلامانع است.
برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، اینجا کلیک کنید
مطالب مرتبط
ستاره ی شباهنگ عامل اصلی انحراف در تمدن های باستانی و ادیان الهی...
کمربند اوریون خاتسگاه شیاطین (بخش دوم امریکای جنوبی)
کمربند اوریون خاتسگاه شیاطین (بخش اول مصر)
اقامتگاه شیطان کجاست؟؟ ، چرا ستاره ی پنچ پر ؟؟ ارتباط بین ستاره ی صبح و جوکر چیست؟؟
کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت اول)
آیا پنجه یا دست ابولفضل (ع) نمادی الحادیست؟؟ +عکس
نظرات شما عزیزان:
ولی خب شاید نظریه شما هم درست باشه
ولی درکل این نظر قطعی نیست─═इई
اگر کسی یک ساعت به زنا کردن فکر کنه عبادت کرده
از حضرت صادق عليه السلام سؤال كردم كه اين
روايت تفكر ساعه خير من قيام ليله.
چطور مىشود كه يك لحظه تفكر بهتر از يك شب عبادت باشد؟ فرمود. آرى. پيامبر فرمود. عرض كردم چگونه فكر كند؟ فرمود مثلا به خرابهاى و بخانهاى كه عبور ميكند به انديشه فرو رود و بگويد ساكنان و بانيان تو چه شدند؟ چرا حرف نميزنى و ساكتى؟ و از حضرت صادق عليه السّلام است كه امير مؤمنان عليه السّلام در ضمن سخنى فرموده. اين بشر چيست؟. تفكر و انديشه انسان را بطرف نيكى و كار نيك دعوت ميكند. و ندامت و پشيمانى از كار زشت انسان را به ترك آن وادار مينمايد. و آنچه كه بالاخره فانى مىشود (دنيا) گر چه خيلى زياد هم باشد سزاوار نيست كه ترجيح داده شود بر آنچه كه باقى و جاودان است (آخرت) گر چه دستيابى بآن دشوار باشد.
اگه میشه آدرس مستند های شبکه هیستوری ماهواره درباره ی داوینچی رو بدین
اگه میشه آدرس مستند های شبکه هیستوری ماهواره درباره ی داوینچی رو بدین
که بزرگترین اندیشمندجهان بود
البته نباید ترسید. من روحیه ندارم
بعضیا مدارک روشنتر ازینا رو هم قبول نمیکنن خدایا
پاسخ:پاسخ: کاربر عزیز سرکار بانو asal : سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"
پاسخ: کاربر عزیز جناب بهمن : سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason" درخواست جنابعالی به نویسندگان قسمت فراماسونری ارسال گردید.
chand ta sait sheytan parasti ro bedid
Age mishe to email bedid
پاسخ: کاربر عزیز سرکار جاب میلاد: سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"
بسيار مفيد و قابل تطبيق با ديگر بياناتى بود كه خونده بودم.
متشكر از شما
پاسخ:کاربر محترم جناب عرفان عزیز ، با تشکر از ورود و نظر زیبایتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"
پاسخ:کاربر عزیز سرکار عالیه soroor : سلام , این مطالب را که ما منتشر کردیم بصورت هشت فصل در شبکه ماهواری ای هیستوری history مورد بررسی قرار داده شده است با آرزوی سربلندی برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"
پاسخ:کاربر عزیز سرکار عالیه soroor : سلام , این مطالب را که ما منتشر کردیم بصورت هشت فصل در شبکه ماهواری ای هیستوری history مورد بررسی قرار داده شده است با آرزوی سربلندی برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"
این کشف رمز کودکانه است .
پاسخ:کاربر عزیز جناب علیرضا : سلام ، اگر فقط از شما عکس بگیریم و بصورت تکی و یا اتفاقی فقط یک عکس شما را مورد بررسی قرار بدیم ، بله حرف شما را میتوانیم قبول کنیم ولی ما چندین آثار را مورد بررسی قرار دادیم و علاوه بر انتشار تاریخچه زندگی ایشون روش بررسی ایشون ( آیینه) را هم بصورت کامل شرح دادیم . با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"
http://themaskofgod.blogspot.de/2011/11/moaning-lisa.htm l
پاسخ:سلام کاربر عزیز جناب محمد . هدف ما در این مقاله روشن نموده ادای احترام داوینچی به شیطان است. ضمنا این عکس ها هم در کتب تاریخی و فضای مجازی موجود است.
مطلب باحالی بود .. و البته مفید
اما نتیجه چی شد؟؟؟
بالاخره اون خدابیامرز با شیطان در ارتباط بوده ؟؟ یا با " فرازمینی ها " ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همونطور که گفتید این تصاویر به زور بوده ، پس ممکنه که بگیم " فرا زمینی " ها اونو مجبور میکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: طبق حدیثی از پیامبر (ص) که فرمودند : وَ فِی ظِلِّ الْعَرْشِ سَبْعُونَ أَلْفَ أُمَّةٍ مَا یَعْلَمُونَ أَنَّ اللَّهَ خَلَقَ آدَمَ وَ لَا وُلْدَ آدَمَ وَ لَا إِبْلِیسَ وَ لَا وُلْدَ إِبْلِیسَ وَ هُوَ قَوْلُهُ وَ یَخْلُقُ ما لا تَعْلَمُونَ و در سایه عرش هفتاد هزار امّت است که نمی دانند خدا آدم و بنی آدمی آفریده است و نمی دانند که ابلیس و بنی ابلیسی خلق نموده است و این است قول خدا که فرمود:« وَ یَخْلُقُ ما لا تَعْلَمُونَ ـ و خلق می کند آنچه را که نمی دانید. (بحارالأنوار ،ج54 ،ص348) وقتی نمی دانند که ما آفریده شده ایم چطور به کره ی زمین سفر کرده اند همین طوری که در بعضی از احادیث آماده است که در کرات دیگر هم شهر هایی وجود دارد که شما از آنها بی خبرید وآنها هم از شما بی خبرند