اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد مسجدالاقصی با خطر واقعی روبرو است...

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

مسجدالاقصی با خطر واقعی روبرو است


  رئیس انجمن علمای فلسطین تاکید کرد که مسجدالاقصی در سایه حفاریهای رژیم صهیونیستی در سطح زیرین آن با خطر واقعی فروریختگی و تخریب مواجه است.

خبرگزاری فارس: مسجدالاقصی با خطر واقعی روبرو است

شیخ”حامد البیتاوی” در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قدس اشغالی حمایت جدی ملت فلسطین، اعراب و مسلمانان از مسجدالاقصی را در برابر خطراتی که این مکان مقدس را تهدید می‌کند، خواستار شد.

افتتاح طولانی‌ترین تونل در زیر مسجدالاقصی

بیتاوی همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری خواست تا مذاکرات و هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و دست مقاومت را برای پاسخگوئی به جنایت‌های اشغالگران آزاد گذارد.
موسسه اوقاف و میراث اسلامی”الآقصی” امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعیت صهیونیستی یک تونل جدید که امتداد آن از منطقه “وادی حلوه” در قدس اشغالی به سمت مسجدالاقصی است، افتتاح کرد. طول این تونل ۲۰۰ متر و طولانی‌ترین تونلی است که اشغالگران از سال ۱۹۶۷ آن را حفر کرده‌اند.

تلاش صهیونیست برای ایجاد زلزله ساختگی به منظور تخریب مسجدالاقصی

شیخ بیتاوی در ادامه گفت: رژیم اشغالگر از زمان اشغال قدس در سال ۱۹۶۷ به طور سازماندهی شده و کاملا منظم به یهودی‌سازی این شهر مقدس بویژه مسجدالاقصی از طریق حفر تونل ادامه می‌دهد و همین امر باعث شده است که ستون‌ها و دیوارهای مسجدالاقصی آسیب دیده و در آستانه فروریختگی قرار گیرد و حتی صهیونیست‌ها سعی دارند با ایجاد زلزله ساختگی مسجدالاقصی را تخریب و طرح‌های صهیونیستی خود برای ساخت معبد کذایی را اجرا کنند.
وی در ادامه تاکید کرد که رژیم اشغالگر دیوار حایل را در کرانه باختری احداث و شهر قدس را از همه طرف محاصره کرد تا به این ترتیب این شهر مقدس را از جمیعت مسلمان و عرب تخلیه و ساکنان کرانه باختری را از رسیدن به قدس و به جا آوردن نماز در مسجدالاقصی منع کند و این در حالی است که همواره به شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه داده می‌شود تا وارد صحن‌های مسجدالاقصی شده و اقدام به هتک حرمت آن کنند.

وجود روابط دیپلماتیک با صهیونیست‌ها دیگر پذیرفتنی نیست

شیخ بیتاوی در پایان از ملت فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا همه بسیج شده و تظاهراتی در حمایت از مسجدالاقصی برگزار کنند و دولت‌های خود را برای اتخاذ مواضع قاطعانه در برابر اشغالگران تحت فشار قرار دهند.
وی تاکید کرد که دیگر وجود روابط دیپلماتیک و وجود سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای عربی و اسلامی پذیرفتنی نیست

منبع:وبسایت ظهور

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب

  تظاهرات در اسرائیل وارد چهارمین هفته متوالی شد

 به گزارش فارس، تظاهرات هزاران نفری ساکنان فلسطین اشغالی شب گذشته وارد چهارمین هفته متوالی شد؛ تظاهراتی که در ادامه اعتراض‌های اجتماعی و اقتصادی صورت می‌گیرد که بیش از یک ماه است در رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از تقریبا چند روز آرامش به دلیل حمله‌ ایلات [که در آن ۸ نظامی صهیونیست کشته و ۳۰ نفر زخمی شدند] تظاهرات در اعتراض به وضعیت اقتصادی و اجتماعی بار دیگر از سر گرفته شد


 برای مشاهده متن و بقیه عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

با تشکر از وبسایت ظهور

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب

مسئله قدس، یک مسئله شخصی نیست و یک مسئله مخصوص به یک کشور و یا یک مسئله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه ای است برای موحدین جهان و مومنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجدالاقصی پی ریزی شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است.

برای مشاهده کامل متن بر روی ادامه مطالب کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب

برای مشاهده ادامه عکس ها بر روری ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب

روز قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

 انقلاب های منطقه، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصابات و تجمعات گسترده مردم در سرزمین های اشغالی و از همه مهمتر بیداری اسلامی همه و همه باعث شده است که روز قدس امسال رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

 برادران و خواهرانم باید امسال سنگ تمام بگذارید چراکه صهیونیزم جهانی از بیم بیداری اسلامی شدیدا در حال فعالیت و متوجه نمودن اعراب به ایران اسلامی با عنوان دشمن درجه یک اعراب و مجوسان رافضی است.

 تجربه نشان داده است هرگاه فشار کشورهای مسلمان علی الخصوص همسایگان این رژیم جعلی زیاد می شود ، اسرائیل این انرژی و شور را به سمتی دیگر منحرف می گرداند(نمونه اش جنگ عراق با ایران).

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت