اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد همه چیز درباره شیعه و فرقه های متنسب به آن

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

شيعه نام عمومى تمامى فرقه هائى است كه قائل به امامت و خلافت بلافصل حضرت امام على علیه السلام پس از پيامبر صلی الله علیه و آله بوده و اعتقاد دارند كه امامت از اولاد وى خارج نميشود. تمام فرقه هاى شيعى معتقد به وجوب تعيين و تنصيص امام از جانب خدا و پيامبر صلی الله علیه و آله بوده و انبياء و امامان را از گناهان مبرى و معصوم مي دانند و به تولى و تبرى اعتقاد دارند .

در بيشتر كتب فرق و كلام، اصول و پايه هاى اصلى فرق شيعى را بر سه فرقه منحصر كرده اند كه عبارتند از...

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در پنج شنبه 26 بهمن 1396برچسب:,ابو سعيديه يا جنابيه,ناصريه,صباحيه يا حمريه,نزاريه,مستعلويه,مهدويه,سبعيه,تعليميه,برقعيه,خلطيه,خلفيه,شمطيه,ميمونيه,مباركيه,قرامطه,باطنيه,عقائد مشترك اسماعيليه,دوره های تحول در اسماعیلیه,اسماعيليه,قاسميه,ادريسيه,حسينيه,خشبيه,دكينيه,مطرفيه,مخترعه,مغيريه,عجليه,يعقوبيه,صباحيه,نعيميه,بتريه يا ابتريه,سليمانيه, يا جريريه,جاروديه,زيديه,فرقه هفتم,فرقه ششم: هاشميه,فرقه پنجم: مختاريه,فرقه چهارم,فرقه سوم,فرقه دوم,فرقه اول,عقائد مشترك كيسانيه,كيسانيه,على الهيان,دروزيه,نصيريه,غلبائيه,حربيه,مفوضه يا تفويضيه,ذميه,غرابيه,مخمسه,خطابيه,جناحيه,منصوريه,مغيريه,بيانيه,سبائيه,غلاة,عسكريه,جعفريه,يونسيه,محدثه,مؤلفه,احمديه,قطعيه,واقفه يا واقفيه,نعمانيه,زراريه,شيخيه,اولین فرقه ها در شیعه,اماميه اثنى عشريه,الكامليه,حسنيه,باقريه,حاصريه,ناووسيه,عماريه,افطحيه يا فطحيه,اسحاقيه,دراویش گنابادی,پاسداران,مجذوبعلی,فرقه ضاله,اسرائیل,بهایی,بیت,حمله وحشیانه,,

 لينك مطلب

درسال711.م/92.ق یک دسته از مسلمانان به رهبری طارق بن زیاد که نام وی در کلمه جبل الطارق آمده است ، توانستند بخش اعظم اسپانیا را فتح کنند. اعراب قلمرو جدید خود را در اسپانیا آندلس می گفتند و شهر قرطبه را به پایتختی انتخاب کردند.

حکومت مسلمانان بر آندلس 8 قرن بعد یعنی در سال 1491.م/896.ق منقرض شد. 

آندلس شهرتش مدیون کاخ ها، مساجد قدیمی و باغ هایی است که یادگار تمدن اسلامی در دوره حکومت مسلمانان در این سرزمین هستند.

آندلس آن روزها تنها منطقه اروپا بود که اسلام را پذیرفته بودند و این برای اروپاییان دیگر مناطق، جای سوال بود که چگونه میتوانند مردم آندلس را بشناسند؟؟

شخصی که سال ها در اسپانیا زندگی کرده بود چند نشانه برای مسلمانان داد:

1. دندان های سپید و درخشان(به خاطر مسواک که اروپاییان آن روزها حتی نمی دانستند چیست!؟؟)

2. لباس های سپید و خوشبو...

3.در خانه هایشان اتاقی است که درآن خود را می شویند!

حالا تصور کنید اسلام به اروپایی که حتی از کمترین مظاهر تمدن چون مسواک و حمام بی بهره بوده چه خدماتی کرده! حالا آنها از نظر تکنولوژی کجا و ما کجائیم!؟؟؟ (عکسهائی زیبا از آندلس در انتها!) 

 

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  antifreemason.loxblog.com کلیک کنید



ادامه ي مطلب ...

بسته شدن و حذف حساب کاربری پر بیننده ترین وبلاگ فارسی زبان ضد فراماسونری توسط Instagram

 

 

مطالب مرتبط :

حمله هکری صیهونیسم ها به سایت ها و وبلاگ های antifreemason

 

امر به معروف و نهی از منکر آمریکایی...

وضعیتی که در حال حاضر از لحاظ فرهنگی در آمریکا مشاهده می‌شود، وضعیتی نیست که در گذشته نیز این گونه بوده باشد. جهودان صهیونیست به مرور و مرحله به مرحله یک چنین وضعیتی را در آمریکا ایجاد کرده‌اند. این مطلبی است که بسیاری از آمریکایی‌ها به آن اشاره می‌نمایند. بعضی از آمریکایی‌ها مسیحی در توضیح این مطلب این گونه اظهار می‌دارند که ما در گذشته با فساد مبارزه می‌کردیم، با روابط نامشروع و فرزند نامشروع داشتن، مخالف بودیم نه تنها با حضور زنان نیمه عریان در جامعه بلکه با چهره‌های توالت کرده‌ی زنان در بیرون از خانه، مخالفت می‌کردیم، با روابط همجنس بازی به شدت مبارزه می‌کردیم با استفاده از مشروبات الکلی مقابله می‌کردیم، و ... ولی از آنجا که جهودان تصمیم داشتند تا از ما حیواناتی بسازند و بر گُرده آن حیوانات سوار شوند، و به هر سمت و سویی که اهداف شیطانی محقق می‌شود آن را حیوانات بکِشَند و بِبَرند و در پایان آنها را کاملاً تباه سازند به مرور، ما را ( یعنی آمریکایی‌ها و غربی‌ها را ) به یک چنین وضعیتی که مشاهده می‌کنید، کشاندند و در یک چنین جایگاهی قرار دادند و آنها تصمیم دارند تا تمام جوامع بشری را به یک چنین وضعیتی بِکِشند و در تحقق این مقوله به شدت تلاش داشته و دارند....

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 16 آبان 1394برچسب:+18 , CALVIN KLEIN JEWELRY , CALVIN KLEIN SHOES , Calvin Klein Clothing for Women,Calvin Klein euphoria ,Calvin Klein Lasbooke, Coach Or Calvin Klein ,Mobile iPhone Calvin Klein ,Calvin Klein & Justin Bieber Underwear ,Justin Bieber strips off for new Calvin Klein ads Justin Bieber & Calvin Klein ,کتاب گشت ارشاد در آمریکا,خرید کتاب,کلوین کلاین,شیکاگو,مایو شنا,بیل نورتون,ساحل واشنگتن,جهودان صهیونیست,پوشش زنان,مست ,مواد مخدر,اصول اخلاقی آمریکا در سواحل دریا,پاسداران اصول اخلاقی,A daughter Of the G,گشت ارشاد آمریکایی,آنت کلرمن,A Liberated Wonen ,زنان آزاد شده,هرزگی‌ها, برهنگی‌ها و عنان گسیختگی‌ها,مسابقات شنا,جزیره جامائیکا,1907 میلادی,ساحل ریوی یر در شهر بوستون در ایالت ماساچوست,شلوارهای آویزان,کنگره آمریکا ,امر به معروف و نهی از منکر,Comstock Anthony,آنتونی کامستاک,قانون کامستاک,Comstock act,همجنس بازی,روابط نامشروع ,فرزند نامشروع ,عکس زنان آمریکایی در ساحل,عکس زنان لخت آمریکایی در ساحل ماساچوست,گشت ارشاد در آمریکا,دکتر سید هاشم میرلوحی,نشر معارف,,

 لينك مطلب

 گروهک تروریستی داعش به تازگی شبکه ای اجتماعی به نام "خلیفه بوک" به هفت زبان راه اندازی کرده است.

 

ادامه ي مطلب ...

ديگر کمتر کسي در جهان وجود دارد که هدف اصلي از ايجاد گروهک هاي تکفيري را نداد. بي شک اصلي ترين هدف و فلسفه وجودي تکفيري ها، تخريب وجه اسلام و مسلمين در جهان است.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:قصاب داعش,تکفيري ها,شيعه,سني,افراط گراي سني,ياسر الحبيب,,

 لينك مطلب

 آنچه در پی می آید نمودار درختی خاندان پادشاهی آل سعود است که از پادشاهی عبدالعزیز بن سعود تا به امروز که پادشاهی به سلمان رسیده است را نشان می دهد.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:عربستان ,سلمان‌ بن‌ عبدالعزیز , آل سعود ,,

 لينك مطلب

صهیونیست‌ها حالا هراسان منتظر «صاعقه مرگ‌بار» وعده داده شده‌ای هستند که انتقام خون «جهاد» یادگار «حاج رضوان» و رزمندگان حزب‌الله و سردار ایرانی خواهد بود. آنها با پیام‌های غیررسمی و همچنین از طریق رسانه‌‌هایشان تکرار می‌کنند که اشتباه‌ کردیم و شما تلافی نکنید. اما حزب‌الله هم گزینه‌هایی برای غافلگیری و «انتقام سخت» روی میز دارد.

ادامه ي مطلب ...

فراخوان عمومی استاد رائفی پور جهت شرکت در جنبش جهانی عشاق حضرت محمد(ص) 

استاد رائفی پور طی بیانیه ای تمام مردم آزاده جهان را به شرکت در کمپین جهانی welovemuhammad.org دعوت نموده اند.

 

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید 

ادامه ي مطلب ...

تحولات اخیر یمن و نقش شیعیان این کشور در این تحولات، مطالبی هستند که متأسفانه به دلایل سیاسی در جامعه ما کمتر به آنها پرداخته می شود. ما امروز در یمن با جریانی روبه رو هستیم که به نام جریان الحوثی معروف است. جریانی که در ابتدا بسیار محدود ولی روز به روز بر گستره آن افزوده شده است. خاستگاه این حرکت، منطقه شمالی یمن در استان صعده است.


ادامه ي مطلب ...

#آیا پنجه یا دست ابولفضل (ع) نمادی الحادیست؟؟ +عکس#

نمودار درختی خاندان پادشاهی آل سعود/رژیم آل‌سعود از درون فرو می‌پاشد

#پسران دخترنما/ حکم خداوند براي مردان زن نما چيست؟+عکس#

#این است چهره واقعی این موش کثیف ( کمپانی والت دیزنی walt disney)#

#نقشه ی جغرافیایی داعش برای دولت اسلامی اش+ عکس#

#سید احمد الحسن ( یمانی موعود ) آمد اما زود آمد وملک عبدالله یا ملک فهد ؟#

#سوزاندن کلمه ی الله در کلیپ Katy Perry +عکس (( قسمت اول ))#

#طرح تجزیه ایران + عکس#

#آیا داوینچی در آثارش ادای احترام به شیطان می کند ...؟ + عکس#

#جاستین بیبر کیست ؟ عروسک صهیونیسم !؟#

#آیا سفیانی خروج کرده است؟ + سند#

#شرکت "والت دیزنی" چگونه ذهن کودکان دنیا را کنترل می کند؟#

#پسران دختر نما و دختران پسر نما....#

#نقشه ی جغرافیایی داعش برای دولت اسلامی اش+ عکس#

#کارنوال سالانه سکسی همجسنگران در تل آویو اسرائیل 2014 + عکس#

#جن و موجودات فضایی قسمت اول#

#معرفی و تحریم کالاهای حامی صهیونیست قسمت دوم#

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 5 دی 1389برچسب:,

 لينك مطلب

در ساختار تشکیلاتی "داعش" رسیدگی به امور مالی، سیاسی، نظامی، و برنامه ریزی برای چگونگی انجام حملات تروریستی و انفجارها، به افراد مشخصی واگذار شده است که تا پیش از این هویت آنان نامعلوم بود.

 

 

ادامه ي مطلب ...

شیطان پشت پرده انیمیشن‌های والت دیزنی با کودکانمان چه می‌کند؟

در این گزارش می‌خوانیم:چگونه علائم شیطانی و غیراخلاقی در پس چهره‌ جذاب شخصیت‌های کارتونی نهفته شده‌اند؟چگونه یک انیمیشن می‌تواند کودک ما را به صورت بالقوه به یک مصرف‌کننده مواد مخدر تبدیل کند؟چرا کودکانمان علی‌رغم ناآشنا بودن با نمادهای غیراخلاقی و شیطانی و بدون آگاهی از حضور آنها در یک انیمیشن تحت تاثیر آن‌‌ها قرار می‌گیرند؟

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:والت دیزنی , خبرگزاری فارس , وعده صادق , walt disney , 666 , club 33 , فراماسونری و شیطان‌پرستانه, درجه 33, رونالد ریگان, فریتز اسپرینگ‌میر , نورمن فرگوسن , رکوردار جایزه اسکار , والتر الیاس والت دیزنی , انیمیشن آموزش کوتاه برای مرگ , انیمیشن سلام برادران , فیلم سینمایی نارنیا , کتاب‌های بعد سیاه والت دیزنی و والت دیزنی شاهزاده تاریکی , انیمیشن گیسو کمند , انیمیشن شیر شاه , انیمیشن 101 سگ خالدار , انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب , کارتون سفیدبرفی و هفت کوتوله , فیلم جادوگر شهر اوز , گل خشخاش , انیمیشن بامبو , میکی‌موس , پیتر پن , موش توانا , فیلم ماری پوپینز , تام شوماخر , تجمع هم‌جنس‌بازان مقابل دیزنی‌لند در کالیفرنیا , محرک‌های فرت‌آستانه‌ای , رابرت و کریستین, آهنگسازان انیمیشن یخ زده , فیلم هری پاتر , ایمانه بودلال , ویکتور سالوا , فیلم آخرین وسوسه مسیح , مارتین اسکورسیزی , دانا کاروی , کارنوال سکسی همجسن گرا ,عکس سکسی کارتونی,,

 لينك مطلب

 يا صاحب الزمان! يا صاحب الزمان ؛ چه مي‌گذرد اين روزها بر تو در واويلاي خون و فتنه ي جهان؟ چه بر سر دلت مي آيد با ديدن کودکان سوريه ، کودکان عراق ، اطفال غزه ... چه ميگذرد در جهان وسيع قلب ملکوتي ات از حال و روز ما ؟ حال و روز ام القراي دنياي اسلام ؟ آقا ! دشمنان بسيارند و ما قليل! به کثرتشان مي نازند و در حيرتم از شدت مکرها و فتنه هاشان!

ادامه ي مطلب ...

تروریستهای داعش در ادامه تلاش‌هایشان برای تحریک احساسات شیعیان عراق اقدام به هتک حرمت و تخریب مزار امامزادان در دو شهر موصل و تلعفر در شمال عراق نموده اند. 

ادامه ي مطلب ...

بعید است نام سند محرمانه NSSM 200 را شنیده باشید

اما حتما نام هنری کیسینجر را بارها شنیده اید.

از سوی دیگر هر روزه شاهد قتل و غارت و کشتار در آفریقا هستیم.

اما چه ارتباطی میان این دو وجود دارد؟!!!

ادامه ي مطلب ...

کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد:

چرا آمریکا به شهروندان واشنگتن «حق رأی» نمی‌دهد؟

کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد در چهارمین گزارش دوره‌ای خود درباره وضعیت حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا، از دولت این کشور خواست به محرومیت شهروندان واشنگتن از حق رأی و نداشتن نماینده در کنگره این کشور پایان دهد.

 


برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

ادامه ي مطلب ...

پایگاه خبری "اونلی لیبانون" با افشای بخشهایی از یک گزارش حساس امنیتی اعلام کرد که ارتباطات گسترده ای بین جریان المستقبل و نمایندگانی از سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا بویژه در ماههای اخیر در جریان است تا سناریوی جدیدی را در خاک لبنان پیاده کند.

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

 فلسطين سرزمين مقدس اديان آسماني بوده و مورد توجه و منازعه يهوديان، مسلمانان و مسيحيان است.

 بخاطر فلسطين جنگهای مشهور صليبي بين مسيحيان و مسلمانان در سال 1095 ميلادی در گرفت و ساليان درازی پيروان اين دو دين آسماني بروی هم شمشير کشيدند . . .

 

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

ادامه ي مطلب ...

واژۀ « عرفان‌های نوظهور » امروزه برای ایرانیان نامی آشناست، این جریان شامل آیین‌های غربی و همین‌طور طیفی از معنویت‌های شرقی‌ است؛ در بین معنویت‌های غربی، بیش‌تر معنویت‌های آمریکایی در کشور ما در حال تبلیغ و فعالیت‌اند و در میان معنویت‌های شرقی معنویت‌هایی مانند « دالایی‌لاما » بیشتر در فضای فرهنگی کشور ما در حال جولان‌اند

 

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

در روزهای اخیر و پس از توافق هسته‌ای ایران و آمریکا، منابع گوناگون رسانه‌ای، از مذاکرات مخفی ایران و آمریکا در کشورهای ثالت برای رسیدن به توافق سخن گفته‌اند. امروز برخی از رسانه‌ها نام فردی را که بین ایران و آمریکا میانجی‌گری می‌کند، نیز فاش کرده‌اند.

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی چند روز گذشته خود در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، به ادعای یکی از سرمایه‌داران صهیونیست آمریکایی اشاره کردند که مدعی بمباران اتمی ایران شده بود.

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

چندان به ترجمه های این مترجم به ظاهر بی طرف اعتماد نکنید و پس از هر ترجمه حتما یکبار با دقت آن را کنترل نمایید. زیرا مترجم گوگل، برخلاف ادعای طراحان آن، نه تنها جبهه ای بی طرف ندارد، بلکه درمواردی به دلخواه معانی را به نفع کشور و یا گروه خاصی تحریف می کند

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:مترجم گوگل,قوم یهود,ترجمه ها,

 لينك مطلب

در میان کشورهای اسلامی اردن با 81 درصد نظر منفی نسبت به ایران در صدر قرار دارد و پس از این کشور کشورهایی چون مصر (78 درصد) ترکیه (68 درصد) لبنان (60 درصد) فلسطین (55 درصد) در رده های بعدی هستند.

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

 عربستان همواره با این ادعا ‌که حامی کشور‌های عربی در قضیه جزایر سه‌گانه است، ایران را متهم به اشغال این جزایر ایرانی می‌کند، درحالی‌که دو جزیره "تیران" و "صنافیر" این کشور سال‌هاست در سایه سکوت اعراب در اشغال رژیم صهیونیستی است.

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

ادامه ي مطلب ...

بعد 10 سال مذاکره بین ایران و قدرت های جهانی به نظر می رسد که دولتمردان جدید ایران طرح جدیدی برای حل مساله اتمی را در پیش گرفتند از این رو دکتر ظریف اولین مذاکرات خود را در حاشیه ی 68امین مجمع سازمان ملل انجام دادند سپس بعد چند جلسه ی مذاکره ی دیگر به نظر می رسد که در آخرین مذاکره  در تاریخ 16 آبان 92 ایران و گروه 5 +1 به توافقی رسیده اند که این توافق در بین کاربران ایرانی به مناظره ای جنجالی تبدیل شده است واین دلیلی شد که ما تصمیم گرفتیم بعضی از این نظرات را برای شما باز خوانی کنیم. . . .

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

ادامه ي مطلب ...

درست در 13 ابان سال 1387 در شهرستان یزد بود که بزرگ مرد استراتژیست ایران اسلامی ،دکتر حسن عباسی در همایش آژانس امنیت ملی آمریکا nsa و برنامه هایشان صحبت کردند و همچنین در شب چهارشنبه سوری سال 1389 در برنامه دو نیم ساعت شبکه خبر نسبت به افشا سازی این آژانس پرداختند.

مدتی پیش افسر جوانی به نام ادوارد اسنودن که در آژانس امنیت ملی ایالات متحده امریکا (( NSA )) مشغول به فعالیت بود در یک عمل غیر منتظره از فعالیت های جاسوسی این آژانس درسطح گسترده ای پرده برداری نمود . در حال حاضر اکثریت جامعه جهانی مورد حمله ی این آژانس مخدوش قرار گرفته اند که بطور نمونه میتوان به جاسوسی از کشورهای اروپای مرکزی اشاره نمود . نکته قابل تامل این جاسوسی ها این است که اکثریست این کشورها از متحدین ایالات متحده آمریکا می باشد.

شایان ذکر است که ملت غیور و همیشه درصحنه ایران عزیزمان در 13 آبان 1358 نسبت به این امر خطیر در لانه جاسوسی که در پوشش سفارت خانه بود درسی عبرت انگیز به جهانیان دادند... 

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

از "ایمن الظواهری" تا "دوکو عمروف" از جمله خطرناک‌ترین تروریست‌هایی هستند که در حال حاضر بیشتر آنان در سوریه دربرابر ارتش اسد قد علم کرده‌اند.

 

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید
 
 
لطفا به "ادامه مطلب" بروید
 
 
 
 

ادامه ي مطلب ...

نیویورک تایمز در هفته جاری با انتشار مقاله‌ای پرده از وجود سناریوی نامحسوسی برداشت که در تلاش است 5 کشور در خاورمیانه را به 14 کشور تبدیل کند.

 

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

 

 

  لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

این عکس‌ها، نمونه ای از عکس‌هایی است که در دنیا منتشر شده است تا همه بدانند که هیتلر و نظامیانش چه کردند. اما الان صهیونیستها همان جنایت‌ها را با فلسطینیان انجام می‌دهند. 

تصاویر حاضر اگر هم تکراری باشد، شاید بازنشر آن تلنگری باشد بر وجدان خفته ناآگاهان.

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 
 لطفا به "ادامه مطلب" بروید
 
 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:هیتلر,صهیونیست,فلسطینی,فلسطین,اسرائیل,

 لينك مطلب

روزنامه هفت صبح: حدود ۱۳ سال از آن زمان که مجری شبکه «IN Tv» از تماس یک شهروند اصفهانی با این شبکه شوکه شده بود و با تعجب و بهت یک سیب را از پای شبکه خودش نشان داد و از او پرسید «اگر الان مرا می‌بینی بگو که در دست من چیست؟!» می‌گذرد و این روز‌ها شبکه‌های جدیدی در فضای لایتناهی ترکتازی می‌کنند. «۷ قلوی مهاجم» شاید بهترین تعبیری باشد که بتوان برای شبکه‌ها به کار برد. هفت شبکه ماهواره‌ای که هرکدام به صورت زیرکانهای بخشی از مخاطبان را هدف قرار گرفته‌اند و همین ۷ شبکه به عنوان رقیبی جدی برای سازمان عریض و طویل صدا و سیما و شبکه‌های بی‌شمار این سازمان قرار گرفته‌اند..

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

ادامه ي مطلب ...

"هالیوود"

خلاصه ی فیلم

امریکا در حال منعقد کردن یک پیمان صلح با ایران است که طبق آن امریکا تمام نیرو های خود را از خاور میانه خارج می کند ولی در امریکا گروه های فشار و کارخانه های  اسلحه ساز با این کار مخالفت می کنند و با یک طرح قبلی به کاخ سفید حمله می کنند و تنها راه عدم صلح با ایران را حمله ی اتمی به ایران می دانند

در این فیلم در بیشتر مواضع گیری ها از ایران دفاع می شود

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

ادامه ي مطلب ...

"صهیونیسم"

در این پروژه ضد فرهنگی جدید، از روشی استفاده می‌شود که بیشترین تاثیر را روی ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ ناتوی فرهنگی غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرایندی کاملا برنامه‌ریزی شده، مهره‌های خود را به عنوان الگو به جهان معرفی کرده و در طی مدت کوتاهی این نوجوانان را تبدیل به الهه‌ای برای نوجوانان کشورهای دیگر بویژه کشورهای شرقی و مسلمان می‌کنند.

لطفا به ادامه مطلب بروید

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

"شیعه شناسی"

 آنچه در ادامه مي آيد بعضي آمار جمعيتي شيعيان مي‌باشد كه براساس دايره المعارف wikipedia (با منبع سازمان اطلاعات امريكا) نوشته شده است. در چهار كشور دنيا شيعيان اكثريت جمعيت را تشكيل مي دهند. ( ايران آذربايجان بحــرين و عــراق) 

ايران 90% آذربايجان 74% بــحرين 70% عراق 63

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

ادامه ي مطلب ...

"دشمن شناسی"

بزرگان تشیع اعم از امام(ره) و دیگران همواره بر حفظ اتحاد امت اسلامی تأکید کرده اند، بنابراین آن تشیعی که با هدف دامن زدن به اختلافات، از رسانه هایی که در لندن و امریکا هستند، تبلیغ می شود، در مسیر شیعه واقعی نیست.
لطفا به "ادامه مطلب"بروید

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:تشیع, لندن,آمریکا,بزرگان تشیع,اتحاد امت اسلامی,مسیر شیعه واقعی,,

 لينك مطلب

"منجی شناسی "

در مورد حوادثی که در نزدیکی ظهور و بعد از ظهور رخ می دهد روایات و احادیثی موجود می باشد

 

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:,

 لينك مطلب

 

با تشکر از مشرق نیوز و جنبش مصاف

برای دیدن متن و عکس ها بر روی ادامه مطالب کلیک فرمایید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

 لينك مطلب

تبریک                                                                                                                         تبریک

 سلام دوستان

بالاخره داره جواب میده افشاگری هامون...

دقیقا دو یا سه روز مونده به روز جهانی قدس وبلاگ من هنگ کرده بود وباز نمیشد. داشتم شاخ درمیاوردم که علتش چی میتونه باشه !!!بعد از سه روز وبلاگم باز شد ولی به همراه ا پاک شدن یک ماه  آرشیو مطالبم ...

تا اینکه مدیر یکی از سایت های بزرگ ضد ماسونی  رو دیدم .وقتی جریان رو بش گفتم اونم یه دفه گفت: پس شکم به یقین تبدیل شد.

درست اونم مثل من سایتش اینجور شده بود. این بی شرف ها زده بودن چند ماهی از آرشیو هامون رو پاک  کرده بودند. بچه ها تا میتونین روی این جریان مانور بدیم و رسانه ای کنیم که همه بفهمن زحمتامون جواب داده...

 

اللهم عجل لولیک الفرج

این پستی بود که پارسال ((1390)) چند روز بعد از روز  قدس هنگامی گذاشتم که این وبلاگ هک شده بود.

امسال هم درست این جریان دوباره تکرار شد. دوباره هک توسط اسراییلی ها به مناسبت روز قدس...

خداروشکر که اجر کارامونو گرفتیم

البته بعد از هک پارسال که دوباره مطالب رو آپلود کردم ،یک بکاپ گرفتم که بعد از گذاشتن هر مطلب به کوری چشمشون دوباره بکاپ میگیرم...

جای اطلاع رسانی در رسانه ها و مطبوعات خالی...

اللهم عجل لولیک الفرج

قربانی عبد شیطان برای اعتقادصاحبش ...

جدیدترین عکس های کشتار مردم بی گناه و بی دفاع میانمار و سکوت جوامع دروغین حقوق بشر...

پیشنهاد تیم مدیریتی وبلاگ : حتما مشاهده بفرمایید

برای مشاهده کامل متن و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

کپی مطلب و عکس ها با ذکر منبع بلامانع است

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,

 لينك مطلب

مسجدالاقصی با خطر واقعی روبرو است


  رئیس انجمن علمای فلسطین تاکید کرد که مسجدالاقصی در سایه حفاریهای رژیم صهیونیستی در سطح زیرین آن با خطر واقعی فروریختگی و تخریب مواجه است.

خبرگزاری فارس: مسجدالاقصی با خطر واقعی روبرو است

شیخ”حامد البیتاوی” در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قدس اشغالی حمایت جدی ملت فلسطین، اعراب و مسلمانان از مسجدالاقصی را در برابر خطراتی که این مکان مقدس را تهدید می‌کند، خواستار شد.

افتتاح طولانی‌ترین تونل در زیر مسجدالاقصی

بیتاوی همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری خواست تا مذاکرات و هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و دست مقاومت را برای پاسخگوئی به جنایت‌های اشغالگران آزاد گذارد.
موسسه اوقاف و میراث اسلامی”الآقصی” امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعیت صهیونیستی یک تونل جدید که امتداد آن از منطقه “وادی حلوه” در قدس اشغالی به سمت مسجدالاقصی است، افتتاح کرد. طول این تونل ۲۰۰ متر و طولانی‌ترین تونلی است که اشغالگران از سال ۱۹۶۷ آن را حفر کرده‌اند.

تلاش صهیونیست برای ایجاد زلزله ساختگی به منظور تخریب مسجدالاقصی

شیخ بیتاوی در ادامه گفت: رژیم اشغالگر از زمان اشغال قدس در سال ۱۹۶۷ به طور سازماندهی شده و کاملا منظم به یهودی‌سازی این شهر مقدس بویژه مسجدالاقصی از طریق حفر تونل ادامه می‌دهد و همین امر باعث شده است که ستون‌ها و دیوارهای مسجدالاقصی آسیب دیده و در آستانه فروریختگی قرار گیرد و حتی صهیونیست‌ها سعی دارند با ایجاد زلزله ساختگی مسجدالاقصی را تخریب و طرح‌های صهیونیستی خود برای ساخت معبد کذایی را اجرا کنند.
وی در ادامه تاکید کرد که رژیم اشغالگر دیوار حایل را در کرانه باختری احداث و شهر قدس را از همه طرف محاصره کرد تا به این ترتیب این شهر مقدس را از جمیعت مسلمان و عرب تخلیه و ساکنان کرانه باختری را از رسیدن به قدس و به جا آوردن نماز در مسجدالاقصی منع کند و این در حالی است که همواره به شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه داده می‌شود تا وارد صحن‌های مسجدالاقصی شده و اقدام به هتک حرمت آن کنند.

وجود روابط دیپلماتیک با صهیونیست‌ها دیگر پذیرفتنی نیست

شیخ بیتاوی در پایان از ملت فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا همه بسیج شده و تظاهراتی در حمایت از مسجدالاقصی برگزار کنند و دولت‌های خود را برای اتخاذ مواضع قاطعانه در برابر اشغالگران تحت فشار قرار دهند.
وی تاکید کرد که دیگر وجود روابط دیپلماتیک و وجود سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای عربی و اسلامی پذیرفتنی نیست

منبع:وبسایت ظهور

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب

برای مشاهده ادامه عکس ها بر روری ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب

روز قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

 انقلاب های منطقه، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصابات و تجمعات گسترده مردم در سرزمین های اشغالی و از همه مهمتر بیداری اسلامی همه و همه باعث شده است که روز قدس امسال رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

 برادران و خواهرانم باید امسال سنگ تمام بگذارید چراکه صهیونیزم جهانی از بیم بیداری اسلامی شدیدا در حال فعالیت و متوجه نمودن اعراب به ایران اسلامی با عنوان دشمن درجه یک اعراب و مجوسان رافضی است.

 تجربه نشان داده است هرگاه فشار کشورهای مسلمان علی الخصوص همسایگان این رژیم جعلی زیاد می شود ، اسرائیل این انرژی و شور را به سمتی دیگر منحرف می گرداند(نمونه اش جنگ عراق با ایران).

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب

نام شهر عرض طول
الیگودرز 33 49
الشتر 33 48
آستانه 33 49
اردستان 33 52
ایلام 33 46
ازنا 33 49
باد 33 52
بروجرد 33 48
بشرویه 33 57
تایباد 33 60
خرم آباد 33 48
خوانسار 33 50
خمین 33 50
دهق 33 50
درود 33 49
دره شهر 33 47
دلیجان 33 50
زواره 33 52
شاهزند 33 49
علویجه 33 51
قاین 33 59
طبس 33 56
کاشان 33 51
کوهدشت 33 47
گلپایگان 33 50
محلات 33 50
مهران  33  46

برای مشاهده کامل متن و عکسها، بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

 لينك مطلب

پنتاگون تقریباً ۲۳۰۰۰ نفر نظامی و کارمند و حدود ۳۰۰۰ نفر برای خدمات دارد.این ساختمان دارای پنج وجه‌است و ۵ طبقه بالای زمین و نیز ۲طبقه زیر زمین است و ۵ راهرو در هر طبقه با طول ۲۸ کیلومتر راهرو

 

برای مشاهده مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,

 لينك مطلب



دلیل انتخاب نام هالیود

100% همتون هالیوود رو میشناسین ، یه کمپانی فوق بزرگ که  دنبا رو تو دستاش داره میچرخونه...
میخواستم یه مطلب کوتاه اما جالب در مورد معنای واقعی اسم هالیوود بگم....

 هالـــیوود  کلـــمه ای ایست که توســــــــط یک کافر مطـــــــرح شده...

برای مشاهده ادامه عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 20 فروردين 1390برچسب:دجال فراماسون ها و هالیود,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد