اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد بسته شدن حساب کاربری وبلاگ ضد فراماسونری antifreemason توسط Instagram

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

بسته شدن و حذف حساب کاربری پر بیننده ترین وبلاگ فارسی زبان ضد فراماسونری توسط Instagram

 

 

مطالب مرتبط :

حمله هکری صیهونیسم ها به سایت ها و وبلاگ های antifreemason

 

 

اگر نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی های تلفن همراه یا سیستم خود دارید می توانید در کانال آنتی فراماسون عضو شده و گلچینی از بهترین مطالب جذاب و مفید را دریافت کنید.
برای عضویت بر لینک زیر کلیک کنید:
https://telegram.me/antifreemason
این صفحه، کانال رسمی وبلاگ آنتی فراماسون است و می توانید نسبت به اشتراک لینک گروه با سایر دوستان خود نیز اقدام نموده و آنها را به عضویت در کانال آنتی فراماسون دعوت نمایید.
توجه:
لطفا دقت داشته باشید که تلگرام شما در تلفن همراه یا نسخه دسکتاپ (تحت ویندوز) حتما بروزرسانی شده به آخرین نسخه ی این نرم افزار باشد تا بتوانید عضو کانال تلگرام شوید.

مدتی پیش یکی از صحبت های مورد بحث استاد رائفی پور در مورد این جمله بود :

؟why iranian girls are beautiful

ما هم دیدیم مرتبط هست با موضوعات مورد بحثمون و نتایج این جمله رو از سایت گوگل گرفتیم و با توجه به اینکه خیلی از عکس ها مشکل داشتند مجبور به ساسنور کوچکی بر روی عکس ها اقدام نموده ایم.

پیشاپیش بخاطر به تصویر کشیدن این عکس ها عذرخواهی می کنیم...

ضمنا لینک دانلود یک کلیپ التقاطی از استاد عزیزم دکتر حسن عباسی و استاد رائفی پور ،تقدیم به همه دوستان عزیز :

لینک دانلود مستقیم

و در آخر منتظر نظرات گرمتان هستیم... 

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

پرسش:

با عرض سلام؛

اخیرا مطلبی در فضای مجازی منتشر شده به این مضمون که حضرت آیت‌الله بهجت گفته‌اند: «هر گاه از یمن اذان شیعیان پخش شود، مشتاقان امام عصر خود را آماده کنند»،آیا انتساب این مطلب به حضرت آیت الله بهجت صحیح است؟

 پاسخ:

بسمه تعالی

با توجه به پی‌گیری‌های انجام شده از بیت و شاگردان حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت قدس‌سره، کسی در این‌باره از معظم‌له مطلبی نشنیده است؛ ازاین‌رو انتساب این مطلب به ایشان تأیید نمی‌گردد.

والسلام علیکم‌ ورحمة الله‌

مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله‌العظمی بهجت قدس‌سره

فراخوان عمومی استاد رائفی پور جهت شرکت در جنبش جهانی عشاق حضرت محمد(ص) 

استاد رائفی پور طی بیانیه ای تمام مردم آزاده جهان را به شرکت در کمپین جهانی welovemuhammad.org دعوت نموده اند.

 

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید 

ادامه ي مطلب ...

افزايش مد و مدگرائي و به ويژه پسراني که خودشون رو دوست دارن شبيه دختران کنند ،تبديل به يک ناهنجاري اجتماعي براي خانواده ها و جامعه شده که باعث بروز برخي تنش ها و چالش هاي تربيتي شده است.

ادامه ي مطلب ...

نقش آفرینی «مهناز افشار» در فیلم «معلم» محصول کشور تاجیکستان و همچنین بازی تحسین برانگیز فاطمه معتمدآریا در فیلم «نبات» محصول کشور آذربایجان در کنار حضور درخشان چهره‌هایی چون «لیلا حاتمی» و «نیکی کریمی» در جشنواره‌های خارجی، نشان می‌دهد که کسب موقعیت ویژه در فضای بین‌المللی سینما، الزاماً نیازمند روش‌هایی نیست که گلشیفته فراهانی در پیش گرفته...

 

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

#آیا پنجه یا دست ابولفضل (ع) نمادی الحادیست؟؟ +عکس#

نمودار درختی خاندان پادشاهی آل سعود/رژیم آل‌سعود از درون فرو می‌پاشد

#پسران دخترنما/ حکم خداوند براي مردان زن نما چيست؟+عکس#

#این است چهره واقعی این موش کثیف ( کمپانی والت دیزنی walt disney)#

#نقشه ی جغرافیایی داعش برای دولت اسلامی اش+ عکس#

#سید احمد الحسن ( یمانی موعود ) آمد اما زود آمد وملک عبدالله یا ملک فهد ؟#

#سوزاندن کلمه ی الله در کلیپ Katy Perry +عکس (( قسمت اول ))#

#طرح تجزیه ایران + عکس#

#آیا داوینچی در آثارش ادای احترام به شیطان می کند ...؟ + عکس#

#جاستین بیبر کیست ؟ عروسک صهیونیسم !؟#

#آیا سفیانی خروج کرده است؟ + سند#

#شرکت "والت دیزنی" چگونه ذهن کودکان دنیا را کنترل می کند؟#

#پسران دختر نما و دختران پسر نما....#

#نقشه ی جغرافیایی داعش برای دولت اسلامی اش+ عکس#

#کارنوال سالانه سکسی همجسنگران در تل آویو اسرائیل 2014 + عکس#

#جن و موجودات فضایی قسمت اول#

#معرفی و تحریم کالاهای حامی صهیونیست قسمت دوم#

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 5 دی 1389برچسب:,

 لينك مطلب

شیطان پشت پرده انیمیشن‌های والت دیزنی با کودکانمان چه می‌کند؟

در این گزارش می‌خوانیم:چگونه علائم شیطانی و غیراخلاقی در پس چهره‌ جذاب شخصیت‌های کارتونی نهفته شده‌اند؟چگونه یک انیمیشن می‌تواند کودک ما را به صورت بالقوه به یک مصرف‌کننده مواد مخدر تبدیل کند؟چرا کودکانمان علی‌رغم ناآشنا بودن با نمادهای غیراخلاقی و شیطانی و بدون آگاهی از حضور آنها در یک انیمیشن تحت تاثیر آن‌‌ها قرار می‌گیرند؟

برای دیدن عکس ها و متن، لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:والت دیزنی , خبرگزاری فارس , وعده صادق , walt disney , 666 , club 33 , فراماسونری و شیطان‌پرستانه, درجه 33, رونالد ریگان, فریتز اسپرینگ‌میر , نورمن فرگوسن , رکوردار جایزه اسکار , والتر الیاس والت دیزنی , انیمیشن آموزش کوتاه برای مرگ , انیمیشن سلام برادران , فیلم سینمایی نارنیا , کتاب‌های بعد سیاه والت دیزنی و والت دیزنی شاهزاده تاریکی , انیمیشن گیسو کمند , انیمیشن شیر شاه , انیمیشن 101 سگ خالدار , انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب , کارتون سفیدبرفی و هفت کوتوله , فیلم جادوگر شهر اوز , گل خشخاش , انیمیشن بامبو , میکی‌موس , پیتر پن , موش توانا , فیلم ماری پوپینز , تام شوماخر , تجمع هم‌جنس‌بازان مقابل دیزنی‌لند در کالیفرنیا , محرک‌های فرت‌آستانه‌ای , رابرت و کریستین, آهنگسازان انیمیشن یخ زده , فیلم هری پاتر , ایمانه بودلال , ویکتور سالوا , فیلم آخرین وسوسه مسیح , مارتین اسکورسیزی , دانا کاروی , کارنوال سکسی همجسن گرا ,عکس سکسی کارتونی,,

 لينك مطلب

بعد 10 سال مذاکره بین ایران و قدرت های جهانی به نظر می رسد که دولتمردان جدید ایران طرح جدیدی برای حل مساله اتمی را در پیش گرفتند از این رو دکتر ظریف اولین مذاکرات خود را در حاشیه ی 68امین مجمع سازمان ملل انجام دادند سپس بعد چند جلسه ی مذاکره ی دیگر به نظر می رسد که در آخرین مذاکره  در تاریخ 16 آبان 92 ایران و گروه 5 +1 به توافقی رسیده اند که این توافق در بین کاربران ایرانی به مناظره ای جنجالی تبدیل شده است واین دلیلی شد که ما تصمیم گرفتیم بعضی از این نظرات را برای شما باز خوانی کنیم. . . .

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

ادامه ي مطلب ...

درست در 13 ابان سال 1387 در شهرستان یزد بود که بزرگ مرد استراتژیست ایران اسلامی ،دکتر حسن عباسی در همایش آژانس امنیت ملی آمریکا nsa و برنامه هایشان صحبت کردند و همچنین در شب چهارشنبه سوری سال 1389 در برنامه دو نیم ساعت شبکه خبر نسبت به افشا سازی این آژانس پرداختند.

مدتی پیش افسر جوانی به نام ادوارد اسنودن که در آژانس امنیت ملی ایالات متحده امریکا (( NSA )) مشغول به فعالیت بود در یک عمل غیر منتظره از فعالیت های جاسوسی این آژانس درسطح گسترده ای پرده برداری نمود . در حال حاضر اکثریت جامعه جهانی مورد حمله ی این آژانس مخدوش قرار گرفته اند که بطور نمونه میتوان به جاسوسی از کشورهای اروپای مرکزی اشاره نمود . نکته قابل تامل این جاسوسی ها این است که اکثریست این کشورها از متحدین ایالات متحده آمریکا می باشد.

شایان ذکر است که ملت غیور و همیشه درصحنه ایران عزیزمان در 13 آبان 1358 نسبت به این امر خطیر در لانه جاسوسی که در پوشش سفارت خانه بود درسی عبرت انگیز به جهانیان دادند... 

 در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

"دجال"

به گزارش مشرق، عکس هایی از ویلای جدید نائومی کمبل مدل معروف سیاهپوست جاماییکایی در جزیره ای در ترکیه که از بالا به شکل چشم جهان بین یکی از نماد های فراماسونری می باشد.

در صورتی که سایت کامل باز نمی شود بر روی  http://antifreemason.loxblog.com کلیک کنید

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

ادامه ي مطلب ...

حرکت زشت مرد صهیونیستی در مقابل زن مسلمان+ عکس

 

"شیعه شناسی"

 آنچه در ادامه مي آيد بعضي آمار جمعيتي شيعيان مي‌باشد كه براساس دايره المعارف wikipedia (با منبع سازمان اطلاعات امريكا) نوشته شده است. در چهار كشور دنيا شيعيان اكثريت جمعيت را تشكيل مي دهند. ( ايران آذربايجان بحــرين و عــراق) 

ايران 90% آذربايجان 74% بــحرين 70% عراق 63

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

ادامه ي مطلب ...

"دشمن شناسی"

بزرگان تشیع اعم از امام(ره) و دیگران همواره بر حفظ اتحاد امت اسلامی تأکید کرده اند، بنابراین آن تشیعی که با هدف دامن زدن به اختلافات، از رسانه هایی که در لندن و امریکا هستند، تبلیغ می شود، در مسیر شیعه واقعی نیست.
لطفا به "ادامه مطلب"بروید

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:تشیع, لندن,آمریکا,بزرگان تشیع,اتحاد امت اسلامی,مسیر شیعه واقعی,,

 لينك مطلب

"منجی شناسی ، دجال ، منجی شناسی"

این دجال ادعا می کند که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور نموده و او را نائب خود تعیین نموده است! در حالی که طبق روایات یمانی همزمان با سفیانی و قبل از ظهور امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)به پا می خیزد، پس چگونه امام، ظهور نموده و مخفی شده اند، سپس یمانی ظاهر شده است!

لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

ادامه ي مطلب ...

"فراماسون"

تمامی شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و کابلی آمریکا تقریباً به وسیله شش غول رسانه‌ای اداره می‌شوند و با توجّه به اینکه این رسانه‌های آمریکایی مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارند و در واقع تمامی اخبار، اطّلاعات و برنامه‌های سرگرم کننده مردم جهان از طریق این رسانه‌های انحصاری تأمین می‌شود، می‌توان اذعان داشت که این غول‌های رسانه‌ای بر تمامی جهان مسلّط هستند.
سیاست‌‌های دولت آمریکا، مبنی بر کنترل نکردن صنعت ارتباطات، منجر به ادغام شرکت‌هایی در این کشور شد که خود زمینه به وجود آمدن غول‌های رسانه‌ای را فراهم آورد. این غول رسانه‌ای که طیّ دهه ۱۹۹۰ م. به لحاظ گستردگی تقریباً سه برابر شدند، اکنون با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه می‌دهند.

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

ادامه ي مطلب ...

" دشمن شناسی"

در بسياري از كلاس‌ها و جلسات TSM زن و مرد بايد ديگر رهروان را در آغوش كشيده و به ايشان بگوينددوستشان دارند، عاشقشان هستند و....

استاد شاخه تهران نيز خود را مادر همه رهروان خوانده و همه مردان را به آغوش كشيده و ابراز علاقه نموده است ... بيان اينكه اگر استاد اشرفي پنج هزار رهرو داشته باشد به ايران خواهد آمد بسيار قابل تأمل و گوياي همين مسئله مي‌باشد. چرا اشرافي به دنبال ايجاد فرقه‌اي با بدنه‌اي به اين وسعت مي‌باشد!؟

 

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 13 مهر 1392برچسب:,

 لينك مطلب

"منجی شناسی "

در مورد حوادثی که در نزدیکی ظهور و بعد از ظهور رخ می دهد روایات و احادیثی موجود می باشد

 

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

 

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:,

 لينك مطلب

در پی حماسه‌ی با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این پیام با اشاره به حضور متراکم و خیره کننده ایرانیان مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حضور عظیم را نشان دهنده رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان حسود خواندند و تأکید کردند: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

 لينك مطلب

" دشمن شناسی"

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان جنوبی : توسعه‌ اقتصادی بر مبنای سرمایه‌داری مصرفی، نسخه‌ای است که غرب برای اقتصاد خود پیچیده است و برای اینکه بتواند کشورهای در حال توسعه را نیز به صورت بازاری برای مازاد محصولات تولیدی خود درآورد و آنان را به خرید این کالاها تشویق کند، چاره‌ای نمی‌بیند جز آنکه مصرف‌گرایی را به صورت ارزش برای آنان درآورد و آنجایی که میل و هوس آدمی تحریک شود، دیگر جای مقاومت و ایستادگی نخواهد بود و بدین ترتیب این کشورها نیز دچار نوعی سرمایه‌داری مصرفی غیر از سرمایه‌داری تولیدی خواهند شد

با تشکر از جنبش مصاف

 

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

 لينك مطلب

برای دیدن ادامه مطالب و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید

با تشکر از جنبش مصاف و گروه بین الملل مشرق نیوز

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

 لينك مطلب

باز هم مقاله دیگر درباره علاقه شدید فراماسونرها به کفشهای پاشنه بلند ...

 

با تشکر از

www.MASAFPORTAL.com

برای دیدن متن و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

 لينك مطلب

 

با تشکر از مشرق نیوز و جنبش مصاف

برای دیدن متن و عکس ها بر روی ادامه مطالب کلیک فرمایید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

 لينك مطلب

این فیلم  1997
The Devil's Advocate داستان وکیل مدافعی جوان و بسیار جاه طلب می باشد که در آن، وجدان او مورد آزمایش قرار می گیرد.

 

وکیل مدافع شیطان با بازی ستارگانی مانند آل پاچینو، کیانو ریوز ، کارلایز ترون و به کارگردانی تیلور هکفورد یک درام فلسفی شگفت انگیز است.  طرح اصلی این فیلم بر پایه ی تقابل میان خیر و شر است.

پیشنهاد تیم مدیریتی وبلاگ : حتما مشاهده  بفرمایید.

برای مشاهده کامل متن و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه ي مطلب ...

دانلود کتاب تبار انحراف، و کتاب مهار انحراف مهدی طائب

این کتابو حتما بخرید و بخونید، ریشه یابی یهود (صهیونیزم) در تاریخ جهان تا زمان وفات (شهادت) پیامبر (ص) و غصب خلافت بعد از ایشون

  زیر نظر استاد حجة الاسلام و المسلمین مهدی طائب

برای مشاهده لیست ها ،عکس ها و متن ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

پیشنهاد تیم مدیریتی وبلاگ : حتما مشاهده و دانلود بفرمایید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 22 دی 1391برچسب:,

 لينك مطلب

تبریک                                                                                                                         تبریک

 سلام دوستان

بالاخره داره جواب میده افشاگری هامون...

دقیقا دو یا سه روز مونده به روز جهانی قدس وبلاگ من هنگ کرده بود وباز نمیشد. داشتم شاخ درمیاوردم که علتش چی میتونه باشه !!!بعد از سه روز وبلاگم باز شد ولی به همراه ا پاک شدن یک ماه  آرشیو مطالبم ...

تا اینکه مدیر یکی از سایت های بزرگ ضد ماسونی  رو دیدم .وقتی جریان رو بش گفتم اونم یه دفه گفت: پس شکم به یقین تبدیل شد.

درست اونم مثل من سایتش اینجور شده بود. این بی شرف ها زده بودن چند ماهی از آرشیو هامون رو پاک  کرده بودند. بچه ها تا میتونین روی این جریان مانور بدیم و رسانه ای کنیم که همه بفهمن زحمتامون جواب داده...

 

اللهم عجل لولیک الفرج

این پستی بود که پارسال ((1390)) چند روز بعد از روز  قدس هنگامی گذاشتم که این وبلاگ هک شده بود.

امسال هم درست این جریان دوباره تکرار شد. دوباره هک توسط اسراییلی ها به مناسبت روز قدس...

خداروشکر که اجر کارامونو گرفتیم

البته بعد از هک پارسال که دوباره مطالب رو آپلود کردم ،یک بکاپ گرفتم که بعد از گذاشتن هر مطلب به کوری چشمشون دوباره بکاپ میگیرم...

جای اطلاع رسانی در رسانه ها و مطبوعات خالی...

اللهم عجل لولیک الفرج

 " کاربر گرامی، با ادبیات پیامبر رحمت و اهل بیت (علیهم السلام) برای این فرد  "وهابی و ناصبی " پیام خود را ارسال فرمایید
باشد که توسط شما در دل وی نور ایمان، حق و حقیقت دمیده شود . "

برای ارسال پیام خود بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

http://www.shia-news.com/fa/news/39396

http://www.shia-news.com/fa/news/39396

 

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:,

 لينك مطلب

قربانی عبد شیطان برای اعتقادصاحبش ...

جدیدترین عکس های کشتار مردم بی گناه و بی دفاع میانمار و سکوت جوامع دروغین حقوق بشر...

پیشنهاد تیم مدیریتی وبلاگ : حتما مشاهده بفرمایید

برای مشاهده کامل متن و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

کپی مطلب و عکس ها با ذکر منبع بلامانع است

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,

 لينك مطلب

رئیس انجمن نجوم صهیونیست ها: این یک شهاب سنگ نبود
موج وحشت در اسرائیل پس از مشاهده اشیای نورانی

خبرگزاری فارس: پس از مشاهده اشیای نورانی در مناطق مختلفی از سرزمین های اشغالی ، موجی از هراس در ساکنان اسرائیل حکمفرما شد و رئیس انجمن نجوم رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پدیده نمی تواند ناشی از یک شهاب سنگ باشد.

نمایش موشک روسی "توپول ام" در یک رژه نظامی

برای مشاهده کامل خبر و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,

 لينك مطلب

 

شاید این مطلب قدیمی باشه ولی خوب من تازه دیدمش.

واقعا قضاوت با خودتون...

برای مشاهده کامل عکس ها و متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

پیشنهاد تیم مدیریتی وبلاگ : حتما مشاهده بفرمایید

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:'اسراییل,

 لينك مطلب

ارزيابي راهبردها و سياست‌هاي اسرائيل در دوازدهمین کنفرانس هرتصلیا

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

به گزارش مشرق، كنفرانس هرتصليا يكي از مهم‌ترين و مؤثرترين كنفرانس‌ها در شكل دهي به خط و مشي سياست‌ها، تاكتيك‌ها و راهبردهاي رژيم صهيونيستي است كه هر سال برگزار مي‌شود. علاوه بر توجه متفكرين و سياست‌مداران به نتايج و سياست‌هاي عملي و راهبردي ارائه شده در اين كنفرانس، نتايج راهبردي اين كنفرانس به صورت مستقيم در ديدگاه‌ها و نحوه تصميم‌گيري انديشمندان و سران صهيونيست تاثير مي‌گذارد؛ به گونه‌اي كه "نير بامبز" نايب رئيس "مركز آزادي براي خاورميانه" مي‌گويد: كنفرانس هرتصليا آنچنان تاثير گذار است كه سبب مي‌شود متفكرين و مسؤلان درون نقشه و مسير درست قرار بگيرند؛ وي در ادامه مي‌گويد: آنچه كه " آريل شارون" نخست وزير اسبق رژيم صهيونيستي درباره عقب نشيني از نوار غزه اعلام مي‌كند يك مسئله تصادفي نيست بلكه نتيجه تأثيرات و نفوذ همين كنفرانس سالانه است.[1]

 

 لوگوی کنفرانس هرتصلیا

 

برای مشاهده کامل متن و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

WWW.masafportal.COM با تشکر از

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,

 لينك مطلب

صرفنظر از مباحثي كه مربوط به شكل تلمود مي‏شود و اتفاقا اطلاع از آن هم ضروري است،در اين مقال مي‏خواهيم به

محتواي تلمود به عنوان منبعي كه عامل بسياري از كينه‏توزي‏ها ونفرت‏ها شده،نظري هر چند مختصر بيافكنيم تا شايد

ريشه مهم و اساسي يهود ستيزي در بعداعتقادي آن را دريابيم.


برای مشاهده کامل متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:,

 لينك مطلب

 
حمله به اسرائیل تا ۲۰۱۴
 
ایران در کمتر از ۹ دقیقه اسرائیل را نابود می‌کند
 
 

خبرگزاری فارس: حمله نظامی ایران به اسرائیل شامل ۲ پرده و ۸ گام است. در این طرح تنها گام اول از پرده اول از حمله نظامی ایران به اسرائیل بیان می‌شود و توضیح کامل ۸ گام این حمله در زمان مقتضی منتشر خواهد شد.

 

 

خبرگزاری فارس: ایران در کمتر از ۹ دقیقه اسرائیل را نابود می‌کند

 

 

با تشکر از گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت خبری عصرامروز

 

برای مشاهده کامل متن و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,

 لينك مطلب

اینها که مدعی حقوق بشرند‏‏‏‏  اینها که زیر پرچم استعمارگرانند ...

تو پارتی به زور تجاوز میکنند...

از آنها شکایت میشود...

برنامه شان قطع میشود  و پخش تکراری...

پارازیت در هم کوبید...

خدایش رحمت کند...

این وبلاگ آمادگی مناظره را با برنامه پارازیت اعلام میکند.

مرگ بر تروریسم اجتماعی

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,

 لينك مطلب

والت‌دیزنی چگونه بوجود آمد؟ بزرگترین شرکت رسانه‌ای کنترل اذهان کودکان چگونه به ترویج همجنس‌بازی می‌پردازد؟ پیام‌ها چگونه از طریق انیمیشن به ناخودآگاه کودکان رسوخ می‌کنند؟ برای پاسخ بدین سؤالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

 

 

با تشکر از http://www.mashreghnews.ir

برای مشاهده کامل متن و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,

 لينك مطلب

به گزارش فارس، چندي پيش دانشجويان بسيجي دانشگاه بوعلي‌سينا به دنبال تهديد رژيم صهيونيستي به تخريب مسجدالاقصي، در مقابل مقبره استر و مردخاي تجمع كرده و در مقابل تهديد صهيونيست‌ها با صدور بيانيه‌اي اعلام كردند اگر شما مسجدالاقصي را تخريب كنيد ما نيز استر و مردخاي را (به عنوان دومين مكان مقدس صهيونيست‌ها) تخريب مي‌كنيم.

همچنين اعلام كردند عنوان زيارتگاه بايد از اين مقبره برداشته شده و كنترل اين مكان به ميراث فرهنگي سپرده شود

.


بریا مشاهده کامل متن و عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

با تشکر از وبلاگ ضد صیهونیست

http://www.antifreemasonry666.blogfa.com

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,

 لينك مطلب

 

صهیونیستها به خواب شبشان هم نمی دیدند ترفندهای جریانات فرقه ساز آخر الزمانی شان در ایران

خنثی شود،و نتوانند همچون دیگر کشورهای عربی  مدعیان دروغینی همچون " احمد حسن

الیمانی " را علم کنند.

 

برای مشاهده کامل متن و عکس بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,

 لينك مطلب

با تشکر از جنبش ماسون ستیزی

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,

 لينك مطلب

آتئیزم چیست؟ چگونه آنتی آتئیزم شویم؟

 

بسم الله الرحمن الرحیم

   

" ای اهل کتاب،چرا باطل را به حق متشبه می سازید تا چراغ حق را با باد شبهات خاموش کنید در حالیکه به حقانیت آن آگاهید" {1}

 

انکار خداوند،حرف عادی برخی عدوان شده و هدف دار،آن را دنبال می کنند.آیا می دانستید که منکرین خداوند همان پایه گذاران جنبش انسانی آتئیزم هستند؟

 

     

بسیاری از دوستان از جنبش آتئیزم،اطلاع کافی ندارند.آتئیزم یعنی "جنگ با خدا ".

 

با تشکر از جنبش ماسون ستیزی

برای مشاهده کامل متن و عکس بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,

 لينك مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

روز یکشنبه 6 آذر 1390 ه.ش و اول محرم 1433 ه.ق در همایش نقش کلیدی ایران در بیداری اسلامی در دانشگاه آزاد

اسلامی رشت استاد علی اکبر رائفی پور راز خود را فاش کرد...

 

برای مشاهده کامل متن و تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:,

 لينك مطلب

با سلام

ششمین قسمت از تصاویر شیطانی اماده شد

هرچه به قسمت های بعدی میرسیم عکس های جدیدتری از شخصیت های مهم جهان میبینیم

پس منتظر قسمت های بعدی ما باشید

 نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون

کپی مطلب با ذکر منبع بلامانع است

برای مشاهده کامل متن و تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه دارد...

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:,

 لينك مطلب

با سلام

پنجمین قسمت از لیست شیطانی اماده شد

 نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون

کپی مطلب با ذکر منبع بلامانع است

برای مشاهده کامل متن و تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه دارد...

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:,

 لينك مطلب

در این قسمت برای اولین بار در بین سایت ها و وبلاگ های ضد فراماسونی که در ایران اسلامی مشغول فعالیت هستند

تصاویر تعدادی از بزرگان‏‏‏ رهبران خواننده ها بازیگران .... فراماسونی را با نمادهای خودشان به تصویر کشیدیم.

به علت زیاد بودن تصاویر از نوشتن مشخصات افراد امتناء کرده ایم ولی با ذخیره کردن عکس ها مشخصاتشان بر روی

نام تصاویر ذخیره شده اند

 

کپی مطلب با ذکر منبع بلامانع است

برای مشاهده کامل متن و تصاویر ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه دارد...

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 25 آذر 1390برچسب:,

 لينك مطلب

خداوند بزرگ را شاکرم که توانستیم باری دگر قدمی کوچک در راستای عهد و پیمانمان با مولایمان برداشتیم

اینم سومین لیست  نوادگان شیطان

نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره  نظرهم یادتون نره  نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره

کپی مطلب با ذکر منبع بلامانع است

برای مشاهده کامل متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه دارد...

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,

 لينك مطلب

قسمت دوم لیست فراماسونر های مشهور جهان هم به لطف خدای متعال آماده شد.

 

برای مشاهده کامل متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره  نظرهم یادتون نره  نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره

ادامه دارد...

کپی مطلب با ذکر منبع بلامانع است

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,

 لينك مطلب

همانطور که میدانید یکی ازاصول فراماسونرها سلطه بر همه دنیاست و باید بالاخره از طریقی وارد عمل شد که

هزینه ای زیاد هم برایشان نداشته باشد مثل جنگ و خونریزی... و بهترین راه تسلط فکرهای افراد نخبه و رهبران

جهان است وحتی شاید باورتان نشود که این افراد به فراماسونر بودن خود افتخار میکنند . من این موضوع را وقتی

فهمیدم که در یک سایت اسراییلی دیدیم بزرگ نوشته اند: فراماسونیر نتانیاهو....

این مطالب رو که درباره رهبران مشهور جهان گذاشتم ام را از سایت های معروف خود فراماسونرها  و مجلات

ماسونی گرفتم و اول از همه عذرخواهی بنده رو بخاطر وضعیت ترجمه پذیرا باشید .

شایان ذکر است که در ایران حال حاظر ما تعداد افرادی از سیاستمداران  و اصحاب رسانه ....  هم در این لیست

میتواند باشند که ما به خاطر بعضی از مسائل نمیتوانیم نام آنها را ببیریم .لطفا اصرار نکنید...

برای مشاهده کامل متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره  نظرهم یادتون نره  نظرهم یادتون نره نظرهم یادتون نره

        

کپی مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ادامه دارد...

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,

 لينك مطلب

تبریک                                                                                                                         تبریک

امام خمینی (ره):ما میتوانیم

 

سلام دوستان

بالاخره داره جواب میده افشاگری هامون...

دقیقا دو یا سه روز مونده به روز جهانی قدس وبلاگ من هنگ کرده بود وباز نمیشد. داشتم شاخ درمیاوردم که علتش چی میتونه باشه !!!بعد از سه روز وبلاگم باز شد ولی به همراه ا پاک شدن یک ماه  آرشیو مطالبم ...

تا اینکه مدیر یکی از سایت های بزرگ ضد ماسونی  رو دیدم .وقتی جریان رو بش گفتم اونم یه دفه گفت: پس شکم به یقین تبدیل شد.

درست اونم مثل من سایتش اینجور شده بود. این بی شرف ها زده بودن چند ماهی از آرشیو هامون رو پاک  کرده بودند. بچه ها تا میتونین روی این جریان مانور بدیم و رسانه ای کنیم که همه بفهمن زحمتامون جواب داده...

 

اللهم عجل لویک الفرج

 

 نوشته شده توسط Sabi در چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,

 لينك مطلب

  تظاهرات در اسرائیل وارد چهارمین هفته متوالی شد

 به گزارش فارس، تظاهرات هزاران نفری ساکنان فلسطین اشغالی شب گذشته وارد چهارمین هفته متوالی شد؛ تظاهراتی که در ادامه اعتراض‌های اجتماعی و اقتصادی صورت می‌گیرد که بیش از یک ماه است در رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از تقریبا چند روز آرامش به دلیل حمله‌ ایلات [که در آن ۸ نظامی صهیونیست کشته و ۳۰ نفر زخمی شدند] تظاهرات در اعتراض به وضعیت اقتصادی و اجتماعی بار دیگر از سر گرفته شد


 برای مشاهده متن و بقیه عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

با تشکر از وبسایت ظهور

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد